آموزش سرچ کنسول

ساخت وبلاگ

متن alt برای تعریف تصویر برای موتورهای کاوش و ورقه خوان ها به کار گیری میگردد. از طرف دیگر  تیتر برای تعریف تصویر برای کلیه یوزرها به کار گیری می گردد و در موقعیت معمولی متن Alt در تارنما شما قابل مشاهده وجود ندارد آموزش سرچ کنسول در حالی که توضیح مختصر در تحت تصاویر شما قابل مشاهده میباشد.

متن alt برای بهینه سازی عالی تصویر در وبسایت شما بسیار اساسی میباشد. زیرنویس یا این که توضیح مختصر از روی اختیار میباشد و تنها در مواقعی که مایحتاج میباشد داده ها بیشتری راجع به تصویر به بازدیدکنندگان وبسایت ارائه دهید ،  آکادمی رایا پارس قابل به کار گیری میباشد.

طریق اضافه کردن متن Alt و تیتر به تصاویر در وردپرس
وقتی که با به کار گیری از بلوک پیش فرض تصویر، تصویری را گزینش می‌کنید وردپرس به شما این قابلیت را میدهد که یک متن و یا این که تیتر را به اضافه فرمایید.

در وردپرس بعداز تعیین یک بلوک به طور اتوماتیک یک تیتر برای تصویر نیز تولید می‌شود و با کلیک بر روی دکمه دستکاری در نوار ابزار بلوک تصویر می‌توانید تیتر را تغییر‌و تحول دهید.

با این شغل پنجره آپلود کننده رسانه ظواهر میگردد که در آن میتوانید تیتر دلخواه خویش را برای تصویر وارد نمایید.

همینطور می‌توانید متن  alt را برای تصاویری که پیش از اینً در وردپرس بار گذاری نموده اید هم بازنویسی فرمائید. برای اجرا این شغل ، what is seo بایستی به مسیر رسانه >> کتابخانه مراجعه کرده و تصویری را که می‌خواهید دستکاری فرمایید را در آن جا پیدا فرمائید.

با کلیک کردن بر روی تصویر ، پنجره جزئیات پیوست ظواهر میشود که در آن می‌توانید تیتر ، متن جایگزین و توضیح مختصر را وارد نمایید.

دقت:  تغییر‌و تحول برچسب alt یا این که تیتر تصویر از روش کتابخانه تصاویر در پست ها و صفحاتی که آن تصویر در آنها پیش از اینً مصرف شده میباشد ، تغییری تولید نمی نماید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 140 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 15:39

Google از نمایه سازی معنایی مخفی به کار گیری نمی نماید.

ادله آن معمولی میباشد:

LSI یک فناوری دیرین میباشد.

Google نیازی به به کارگیری از فرآیندی مانند LSI ندارد، آموزش سرچ کنسول چون الگوریتم های بسیار توسعه یافته تری برای این عمل دارااست. این الگوریتم ها محتوای کیفیت عالی و دارای اعتبار را نسبت به مواقعی که خوانایی را به خطر بیندازند و پشت گرمی بازدید کننده را از میان ببرند، حق تقدم دارا هستند.

چرا بخش اعظمی از عموم معتقدند که گوگل از LSI به کار گیری می نماید؟
ریشه یابی پدیده کلمه ها کلیدی LSI بسیار سخت میباشد. این احتمالاً ترکیبی از جنبه های ذیل میباشد:

1. عموم LSI و معناشناسی را خطا میگیرند.
بخش اعظمی از عده ای که داعیه می نمایند گوگل از LSI استعمال می نماید در واقع خواسته آن‌ها این میباشد که گوگل از هم معنی و لغات مربوط به واژه و کلمه کلیدی اساسی به کارگیری می نماید.

در اینجا یک نمونه بی آلایش گفته شده میباشد آکادمی رایا پارس که یک واژه چطور میتواند معانی مختلفی داشته باشد و مضمون‌ شناسی چه گونه به شعور آن امداد می نماید:

به عهد خویش گوگل،  what is seo یک برگه اینترنت با صرفه گردیده برای گوگل به صورت اتومات به ورودی های جست و جو برای هر واژه و کلمه معانی خاصی تخصیص میدهد. در جایی از این مسیر، ممکن میباشد کسی ارتباطی در بین این بیانیه و شیوه تلاش روند LSI برقرار نموده باشد.

با این هم اکنون، الگوریتم جستجوی گوگل بسیار داهیانه خیس از این حرفا میباشد.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 96 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 15:58

در سطح بالا، دو استراتژی کلان برای درخواست کمتر HTTP وجود داراست:

درخواست های HTTP را حذف نمائید. آکادمی رایا پارس در شکل قابلیت، بایستی هر درخواست HTTP غیرضروری را کاملا حذف نمائید. برای مثال، چنانچه پلاگین ای دارید که هیچ ارزشی به وبسایت شما اضافه نمی نماید و CSS و JavaScript خویش را بارگیری می نماید، کافی میباشد آن افزونه را تماماً حذف نمائید تا از مجموع درخواست های HTTP  آن خلاص خواهد شد.
درخواست های HTTP را مخلوط نمایید. آموزش سرچ کنسول در صورتیکه درخواست HTTP دارید که به طور کاملً بایستی بارگیری نمایید، میتوانید آن‌ها‌را در یک پرونده واحد ادغام نمایید. مثلا، به مکان شش پوشه CSS خرد، می‌توانید آن‌ها را در یک پرونده CSS تعالی خیس مخلوط فرمائید، که همچنان سریع خیس بارگیری می گردد، چون مرورگر نیاز به درخواست کمتری داراست.
ما با تاکتیک هایی که بر حذف درخواست های HTTP متمرکز میباشد آغاز خوا هیم کرد و بعد طرز مخلوط بقیه درخواست های HTTP را پژوهش خوا هیم کرد. ایده مهم این میباشد که آنچه را که میتوانید حذف نمائید و آن‌گاه آنچه را که باقیمانده میباشد ادغام نمائید.

 

1. پلاگین های غیرضروری وردپرس را حذف فرمائید.
برای استارت، می‌توانید از تجزیه و ارزیابی آبشاری به کار گیری نمائید تا کل درخواست های افزونه های خویش را حذف فرمایید. what is seo شما میتوانید این فعالیت را با جستجوی “افزونه ها” اجرا دهید، که هر درخواست HTTP ناشی از فایل wp-content / plugins  را نشانه میدهد.

در صورتی‌که بالای اسم فولدر بروید، میتوانید ملاحظه کنید از کدام پلاگین میباشد. از جمله، در اینجا می‌توانید درخواستی را از افزونه کشویی که ممکن میباشد به کارگیری نمائید، ملاحظه کنید.

با پژوهش های بیشتر معلوم می گردد که پلاگین Slider Revolution سه درخواست HTTP خاص خویش را اضافه می نماید، حتی در شرایطی‌که این ورقه آزمایشی دربردارنده اسلایدر نباشد.

در شرایطی‌که از Slider Revolution برای یک نوار لغزنده مهم به کارگیری میکنید، شاید ما یحتاج باشد آن را متوقف نمائید. ولی درصورتی که برای تست آن را نصب نموده اید، بعداً آن را بردارید و آن را حذف نمایید تا از شر آن درخواست های HTTP خلاص گردید.

در واقع، شما می‌خواهید کل لیست را مرور نمائید و از خویش بپرسید که آیا هر افزونه حقیقتا به تارنما شما مالیات بر ارزش افزوده می‌دهد؟ در صورتیکه پلاگین ای نباشد (البته درخواست های HTTP را به آن اضافه می نماید)، عالی میباشد آن را حذف فرمایید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 87 تاريخ : شنبه 29 مرداد 1401 ساعت: 15:56

خلال شناسایی عبارات کلیدی ایده آل ، بایستی هدف ها کاوش را نیز ادراک فرمایید . این زمینه دلیل مهمی در کیفیت سکو بندی محتوای گوگل میباشد. در واقع ، مقصود کاوش عامل سوال جستجوی مخاطب میباشد. بدین ترتیب ،  آموزش سرچ کنسول هنگامی یک استفاده کننده واژه کلیدی خاصی را تایپ می نماید ، بایستی رسیدگی نمایید که وی در واقع چه چیزی می‌خواهد؟ آیا آن‌ها میخواهند چیزی بخرند؟ آیا آنها صرفا درپی یافتان داده ها میباشند؟ ادراک این زمینه به شما یاری می نماید تا مرتبط ترین محتوا را برای آنها ساخت‌و‌ساز نمایید.

براین اساس برای بروزرسانی محتوای دیرین فقط به لغت ها کلیدی نگاه نکنید ، از خویش بپرسید فردی که آنان را وارد یک موتور کاوش می نماید حقیقتاً چه میخواهد و به‌دنبال یافتن چه چیزی است.

عنوان ها خویش را بهبود ببخشید.
Copyblogger تأکید می نماید که 80 درصد از اشخاص تیتر را میخوانند البته تنها 20 درصد برای تلاوت سایر مطالب شما وقت می‌گذارند. آکادمی رایا پارس بدین ترتیب ، بهبود عنوان ها پست های دیرین شما طریق نیکی برای جذب خواننده گان نو میباشد. در واقع شما می‌توانید با تغییر و تحول تیتر خویش ، از این مزیت فایده ببرید و به طوری نماد دهید که محتوای شما جدیداً آپدیت گردیده‌است.

جاری ساختن دادن این فعالیت همینطور به شما امداد می نماید تا برای عبارات کلیدی دم زمان بر که در آن اشخاص به صورت خاص به‌دنبال محتوای گوناگون می باشند ، ظواهر گردید. بعلاوه ، اعتقادوباور نتایج فرمایید که لغت ها قدرتمندی را برای CTR و دکمه های مبادرت به کار در دست داشته باشید و پژوهش نمایید آیا می‌توانید عبارات کلیدی را که تا قبل از اینً پیدا نموده اید را وارد فرمایید.

محتوا را آپدیت نمایید.
در حال حاضر نصیب مشغول کننده یعنیبروزرسانی محتوای سابق آغاز می شود. این که تصمیم دارید چه تغییراتی را تولید فرمائید بستگی به خودتان داراست. ما در‌پی مواقعی را می بایست تحقیق فرمائید را لیست کرده ایم:

داده های ظریف : به هر پژوهش یا این که آماری که وارد نموده اید ، دقت نمایید. پژوهش فرمائید که آیا از واپسین باری که محتوای خویش را نشر نموده اید آن را آپ تو دیت رسانی نموده اید و یا این که نه. آیا پژوهش ها و یا این که داده ها جدیدی منتشر گردیده‌است. این فعالیت همینطور به شما این قابلیت را می‌دهد که مطالب خویش را کامل تر نمائید.

پیوندهایی که مبتلا فساد میباشند :  وقتی که در آن می باشید ، what is seo اعتقاد و باور نتیجه ها فرمایید که پیوندهای خروجی شما به صفحه های صحیح عمل می نمایند و جانور میباشد. این عمل منجر می‌شود که لینک و پیوند های حاد را از در میان بروند. همانگونه که می‌دانید فساد پیوند ها آرم بسیار بدی برای seo می‌باشند.

تصاویر نو : با تخصیص دادن وقت برای درج تصاویر دارای هیجان ، مطالب خویش را از رقبای خویش بلندتر خواهید کرد. ضمن این ، در‌صورتی‌که نمودار یا این که داده ها تصویری مشابهی را در آن قرار داده اید ، آن را به واپسین ورژن آپدیت فرمایید. همینطور ، در لحاظ بگیرید برخی از تصاویر را با Gif یا این که فیلم جایگزین فرمایید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 128 تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت: 14:50

و البته می رسیم به مهمترین قسمت این فراگیری، یعنی طرز های فعال کردن GZIP در وردپرس. نخستین بایستی اشاره کنیم آموزش سرچ کنسول که برخی از موسسات هاستینگ، به خودی خویش این تکنیک را در تارنما فعال می نمایند. البته در صورتی‌که مطمئن نیستید که هاستینگ اینترنت سایتتان این قابلیت و امکان را تا قبل از اینً فعال نموده است یا این که خیر، میتوانید با به کار گیری از ابزارهایی که فراتر اشاره کردیم، این آیتم را تحلیل نمایید.
البته در صورتی‌که امکان فشرده سازی GZIP در وردپرس فعال خلا می بایست چه شغل کنیم؟ درپی 3 تا از شایسته ترین طریق های فعالسازی GZIP در ورد پرس را با هم میبینیم.

به کار گیری از پلاگین های وردپرس؛ معمولی ترین نحوه برای فعالسازی GZIP در وردپرس
خوشبختانه پلاگین های وردپرس اینجا هم به امداد ما می شتابند تا بتوانیم به ریلکس ترین صورت ممکن، فشرده سازی GZIP را در وردپرس خویش فعال کنیم. یکی شایسته ترین و معتبرترین پلاگین ها برای این فعالیت، پلاگین Wp Rocket میباشد که به صورت ویژه برای خصوصیت های Caching وردپرس تاسیس شده است. آکادمی رایا پارس می‌تواند کل امکان های seo سرعت تارنما، مثلا فشرده سازی GZIP را برای وردپرس فعال نماید.
برای فعالسازی فشرده سازی GZIP از روش پلاگین WP Rocket، آغاز بایستی این پلاگین را نصب و فعال نمائید. بعد کافیست مطمئن گردید که‌این پلاگین در وردپرس شما فعال گردیده است. برای اعتقادوباور از این که‌این پلاگین به صحت در حالا اجراست، کافیست به مورد “پیکربندی” در منوی مهم رفته و مورد WP Rocket را گزینش فرمایید.

آن‌گاه در صورتیکه در داشبورد این پلاگین پیام “WP Rocket is now activated” را ملاحظه کنید، می‌توانید مطمئن باشید که‌این پلاگین روی وردپرس فعال شد‌ه‌است.

اینک چنانچه از سرور Apache استعمال می‌کنید، پلاگین WP Rocket به صورت اتومات امکان فشرده سازی GZIP را برای وردپرس شما فعال خواهد کرد و نیازی به هیچ مرحله دیگری وجود ندارد. به دلیل آنکه این پلاگین (و اساساً پلاگین های شبیه) ماژول mod_deflate آپاچی را به صورت اتوماتیک به پوشه .htaccess اضافه می نماید. با این عمل قابلیت و امکان GZIP نیز به وردپرس اضافه گردد.
نکته: ضمن پلاگین WP Rocket، دو پلاگین WP Super Chache و W3 Total Cache نیز از شایسته ترین پلاگین ها برای فعالسازی GZIP در وردپرس می باشند.

تغییر‌و تحول در پیکربندی اینترنت سرور آپاچی
می اقتدار اذعان کرد اینک آپاچی بیش تر از هر اینترنت سرور دیگری، تحت عنوان اینترنت سرور سایت های فعال، درگیر به خدمت دهی میباشد. what is seo ضمن این، آپاچی یک کدام از دو سرور سفارش گردیده به وسیله وردپرس نیز می باشد. از طرفی در شرایطی‌که به هر دلیلی از پلاگین ها برای فعالسازی GZIP در وردپرس به کارگیری نکنید، می‌توانید به طور دستی این امکان را فعال نمایید.
برای این شغل می بایست از ماژول های mod_filter و mod_deflate سرور آپاچی به کار گیری فرمائید و آنها‌را طبق اصول مشخصی تنظیمات نمائید. تهیه این ماژول ها، آپاچی را هدایت می نمایند تا بتواند خروجی ها را پیش از ارسال به مخاطب فشرده نماید.
برای بازنویسی پیکربندی آپاچی دو مورد پیش رو دارید که به نوع دسترسی شما بستگی داراست:
1. در صورتیکه به فولدر تنظیمات (به اسم httpd.conf) دسترسی دارید، می‌توانید از همین پوشه استعمال فرمایید. این دسترسی معمولاٌ به ادمین سیستم داده می‌شود. درصورتی که که‌این دسترسی را داشته باشید، خوب میباشد از همین نحوه برای فعال کردن GZIP به کار گیری نمایید. به این دلیل که پوشه های .htaccess ممکن میباشد سبب کاهش سرعت آپاچی شوند.
2. در شرایطی‌که به فولدر تنظیمات مهم دسترسی ندارید، بایستی آپاچی را از روش فولدر .htaccess تهیه نمائید.
شیوه نخستین، مشمول پروسه مفصلی میباشد که در‌این یادگرفتن نمی گنجد. البته از آنجایی که بیشتر سطح دسترسی ها از نوع دوم می‌باشند و ایفا روند این طرز نیز معمولی خیس میباشد، درپی روش فعالسازی GZIP به یاری پوشه .htaccess را با هم می‌بینیم.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 83 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 15:56

در غایت، گوگل از سرعت برگه، آموزش سرچ کنسول هم در دسکتاپ و هم در تلفن همراه، برای مرتبه بندی صفحه های به کار گیری می نماید. یعنی سرعت برای بهینه سازی فروشگاه آنلاین اصلی میباشد. پس می بایست مطمئن گردید که مغازه ووکامرسی شما تخت‌گاز بار گذاری میگردد. در ارتباط با ارتقا سرعت تارنما فروشگاهی این نوشته‌علمی را از وب لاگ ژاکت بخوانید.

برای سرعت بخشیدن به ووکامرس میتوانید آکادمی رایا پارس از پلاگین WP Rocket برای پیکربندی سریع به کارگیری نمایید.

سه عدد از شایسته ترین پلاگین های seo فروشگاه آنلاین ووکامرس
در پایان، بیایید نگاهی به بعضا از شایسته ترین پلاگین های بهینه سازی فروشگاهی بیندازیم.

اکثر پلاگین های دوست داستنی بهینه سازی وردپرس، what is seo برای بهینه سازی فروشگاه آنلاین ووکامرس هم عالی فعالیت می نمایند. با این درحال حاضر،  گاهی برای دسترسی به برخی از خصوصیت های خاص ووکامرس ممکن میباشد نیاز به خرید ورژن پریمیوم داشته باشید.

1. پلاگین یواست بهینه سازی Yoast بهینه سازی
یواست بهینه سازی، دوستداشتنی ترین پلاگین seo وردپرس میباشد.

اکثر عموم از این پلاگین برای وبسایت های رایج وردپرسی خویش به کارگیری می نمایند، در حالیکه این پلاگین  آیتم ای بهتر برای دکان های ووکامرس  نیز میباشد و پیشرفت دهنده، پلاگین منحصر به فرد Yoast WooCommerce سئو extension را نیز ارائه می‌دهد. این پلاگین به شما اذن میدهد:

عنوان ها seo و توضیحات متا را برای تولیدات و صفحه ها آرشیو تولیدات تهیه و تنظیم فرمائید.
بردکرامب های ووکامرس را اضافه و تهیه و تنظیم فرمایید.
برای تولید ها ووکامرس یک نقشه وب سایت XML ساخت‌و‌ساز نمایید (البته برخی seo هایی که ورژن پریمیوم دارااست را ندارد)
WooCommerce extension خصوصیت های موءثر بیشتری داراست:

نقشه وبسایت XML را پاک سازی میکند تا محتوا های بی ربط، مانند URL های ناخواسته را از دکان شما حذف نماید.
شما می‌توانید داده ها تولید ها در شبکه‌های‌عمومی، به عنوان مثال بها یک متاع درپینترست، را در اختیار گرفتن نمایید، در حالتی که تولیدها شما در شبکه‌های‌مردمی زیاد به اشتراک گذارده می گردند، این پلاگین برایتان اثرگذار خواهد بود.
2.پلاگین Rank Math
Rank Math  یک پلاگین نو سئوی وردپرس از MyThemeShop میباشد که به لطف بها بدون پول و لیست خصوصیت هایش، به‌سرعت محبوبیت پیدا نموده است.

یکی دیدنی ترین خصوصیت های پلاگین رنک مث این میباشد که 100% مجانی میباشد

شما میتوانید عنا وین و توضیحات باصرفه گردیده را برای هرمورد از تولیدها و صفحه ها تهیه نمائید، همینطور به خصوصیت های دیگر پلاگین رنک مث دسترسی داشته باشید که به گستردن پایین میباشد:

داده های تشکیل داد یافته اتوماتیک برای تولیدات ووکامرس
بردکرامب های قابل طرح ریزی
آیتم ای برای تمیز کردن پرمالینک ها از پیوندهای یکتا
Rank Math با دقت به امکاناتی که ارائه میدهد، احتمالاً شایسته ترین پلاگین مجانی سئوی وردپرس میباشد.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 83 تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1401 ساعت: 16:26

یک کدام از کاربردی‌ترین و اثرگذار‌ترین قسمت‌های آموزش سرچ کنسول  coverage میباشد. این نصیب که در بخش index جای‌دارد. در‌صورتی‌که به منو بهینه سازی کنسول خویش دقت فرمایید؛ مورد سوم منو با اسم coverage قابل مشاهده‌میباشد. درین قسمت به‌شکل جامع و بدون نقص ارورهای رایج و شیوه عمل با این ابزار را گزینه پژوهش قرار داده‌ایم.

Coverage در سرچ کنسول چیست؟
این ابزار بخشی میباشد که به شما داده ها مفیدی در مورد کیفیت ایندکس شدن صفحه ها تارنما میدهد.  آکادمی رایا پارس روی هم رفته در دو موقعیت داده‌ها اکران داده می‌گردد.

1-   All known pages

2-   Sitemap

در حالتی که شرایط اولیه را تعیین فرمایید؛ داده‌های کلیه نقشه‌های درج‌گردیده در تارنما شما قابل مشاهده خواهد بود. در شرایط دوم قابلیت و امکان گزینش نقشه خاصی در وبسایت وجود داراست.

نظارت آیتم‌های جانور در coverage سرچ کنسول

چنانچه بخواهید به آسانی هرچه تک تک از تجهیزات این قسمت در گوگل کنسول استعمال نمایید؛ بایستی با کلمه ها و آیتم‌ها شناخت بی نقص داشته باشید. آشنایی این مورد‌ها یاری می‌نماید که کاربرد ابزار سهل و آسان‌خیس قابلیت و امکان‌پذیر گردد.

به طبع بخون  https چیست؟ و اثر آن در seo
· : Errorاین نصیب به وبمستران شیت‌هایی که اختلال دارا‌هستند را اکران میدهد.

· : Valid with waing این قسمت به صفحاتی اشاره می‌نماید what is seo که وجود دارا‌هستند؛ ولی اخطارهایی را نیز دربرگیرنده گردیده‌اند؛ در فیض ممکن میباشد به انگیزه این ایرادها شیت ایندکس نشود.

·  Valid: صفحاتی درین بخش قرار دارا هستند که گوگل آن ها را ایندکس کرده‌میباشد و هیچ‌سیرتکامل مشکلی در ارتباط با این صفحه ها نیست.

·  Excluded: اگر‌که برگه‌ای بوسیله خزنده گوگل ایندکس نشده باشد؛ در‌این نصیب قرار میگیرد.

ارورهای متفاوتی باعث میشوند که یک ورقه در نصیب error قرار بگیرد. وبمستران حرفه ای در کوتاه‌ترین فرصت ممکن ارورهای این قسمت را حل می‌نمایند. فولدر robots.txt و غیره باعث میگردند که بعضی از پیوند‌های شما valid with waing شوند. در صورتی‌که می خواهید گوگل برخی از پیوند‌های شما‌را ایندکس نکند بایستی از تگ noindex استعمال فرمایید.

 شایسته ترین وضعیت تارنما هنگامی‌میباشد که تک تک صفحه های valid باشند. ولی در صورتیکه کاغذ‌ای سوای ارور ایندکس نشود در بخش exclude قرار می گیرد. در پی مهمترین ارورهایی که باعث تولید اختلال در coverage سرچ کنسول میگردد را آیتم رسیدگی قرار داده‌ایم.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 165 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 15:33

ما شرایط ایندکس در گوگل را پژوهش کردیم آموزش سرچ کنسول ولی نظارت شرایط بقیه موتورهای کاوش نیز اصلی میباشد. گاهی بینگ وضعیت متفاوتی را نسبت به گوگل ساخت می نماید.در ابزار مدیریتی بینگ (بینگ وبمستر تولز) نیاز میباشد آکادمی رایا پارس نخستین کاغذ مرتبط با گزارش ترافیک وبسایت را نظارت فرمایید.

ما درین قسمت خواهیم توانست گزارش ۶ ماهه ای از موقعیت وب سایت را تحقیق کنیم در صورتیکه که در ابزار مدیریتی گوگل این قابلیت برای دوران ی ۳ ماهه قابلیت پذیر میباشد. (ولی گزارش های ۳ماهه بیشتر سفارش می شود به این دلیل که در مسافت ی هنگامی ۶ ماه معمولا تعداد تغییر تحول مسیرهای ۳۰۱ به مراتب بیشتر میباشد.)

عالی میباشد خروجی اکسل این گزارش را نیز تنظیم فرمایید ، what is seo به این دلیل که می‌توانید نتیجه ها آن را با نتایجی که از گوگل اخذ نموده اید مقایسه فرمایید. بنابراین به راحتی میتوانید تشابه ها و تفاوت های آن‌ها‌را به وضوح ملاحظه کنید. در صورتی‌که بتوانید این اطلاعات را به نیکی تفکیک نمایید میتوانید داده های مرتبط با ایندکس صفحه های را از زوایای متعدد گزینه تحقیق و ارزیابی قرار دهید و نتیجه ها مناسب آن را در فایل ای ذخیره نمائید.


نظارت گزارشات بینگ

سود گیری
در قبلی صرفا خط مش پژوهش موقعیت ایندکس صفحه ها جستجوی نشانی به شیوه “:site” بود ، و مدیران وبسایت باید هر برگه ای را که در گوگل یا این که بینگ ایندکس گردیده بود به طور غیروابسته از لحاظ محتوایی رسیدگی می کردند. با سپری شد فرصت این موتورهای کاوش با ارائه ی ابزارهای مدیریتی موجب شدند تا بتوانیم داده ها ظریف تری راجع‌به موقعیت ایندکس صفحه ها به دست آوریم.

با دقت به مطالب فوق در مییابیم که موتور های کاوش هر روز ما‌را بیشتراز پیش چهت نیل به غرض خویش امداد می نمایند ، پس موردنیاز میباشد ما نیز برای سپاس از آنان مطالب خویش را بهبود ببخشیم و محتوایی ایجاد کنیم که بازدیدکنندگان در پی آن میباشند.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 74 تاريخ : يکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت: 16:36

گوگل یک‌سری طریق برای تشخیص ترازو چگونگی یک محتوا داراست. یکی‌از این شیوه ها تعداد لینک و پیوند با کیفیتی میباشد که یک ورقه اخذ می نماید. آموزش سرچ کنسول این پیوند ها میتوانند پیوند های داخلی و یا این که بک لینک و پیوند باشند. هنگامیکه شما از صفحه ها مرتبط به نوشته ی علمی ای لینک و پیوند می دهید گوگل متوجه می گردد که‌این نوشته ی علمی دارنده چگونگی و اعتبار بالایی میباشد. آکادمی رایا پارس در حالتی که تعداد بک پیوند دریافتی از وب سایت های مرتبط و دارای اعتبار بالا باشد نیز گوگل به اهیمت شیت متبوع پی خواهد پیروزی. توضیحات بیشتر درباره گونه های پیوند و استعمال از آنان تا قبل از این در همین نوشته‌ی علمی ارائه شد‌ه‌است.

محتوای مربوط به محتوای باارزش
در صورتی‌که مسئله یک نوشته‌ی علمی بسیار ارزشمند باشد حتماً در یک نوشته ی علمی نمی اقتدار آحاد بعدها آن را پژوهش کرد. what is seo بنابراین گوگل توقع دارد که تارنما شما درباره یک قضیه اصلی یکسری نوشته‌ی علمی داشته باشد. از جملهً در یک وبسایت فروش مبلمان شما مطلقاً نمی توانید در یک نوشته‌علمی مشاجره چینش مبلمان در خانه را مطرح کنید. و مایحتاج میباشد که مقالاتی مانند دکورا سیون مبلمان راحتی در خانه، چینش مبلمات راحتی در کنار مبلمان سلطنتی، دکوراسیون مبلمان سلطنتی، چینش مبلمان ال هیبت در فضای مستطیلی و مانند اینها داشته باشید.

هنگام ساخت‌و‌ساز مقاله‌ها مرتبط بدین نکات اعتنا داشته باشید:

مقاله ها را در حین مطلوب منتشر نمایید
از شتاب در ارسال مقاله ها به پرهیزید
متن خویش را پیش از ارسال بازبینی فرمایید
تعامل مخاطبان با وبسایت را نگهداری نمائید
برای اینکار کافیست که به پرسش مخاطبان جواب بدهید. به نیاز مخاطبان تصور کنید و برای براورده کردن این نیاز ها محتوا ساخت و ساز فرمائید.

شما می‌توانید از گوگل برای یافتن نیاز مخاطبان استعمال فرمائید. گوگل در هنگام ورود لغت ها کلیدی به شما پر استفاده ترین موردها شبیه را آرم خواهد بخشید.

متا تگ ها
متا تگ تیتر
متا تگ توضیحات
در آنالیز لیست seo می بایست متا تگ ها را نیز پژوهش کرد. ما دو متا تگ مهم در بهینه سازی را درین نصیب قرار داده ایم. البته بایستی دقت داشت که در صورتی‌که seo تارنما با اختلال مواجه گردیده باشد متا تگ Robots را نیز بایستی گزینه نظارت قرار بخشید. هنگام پژوهش متا تگ ها به یک‌سری دلیل اعتنا داشته باشید.

به کار گیری عبارات کلیدی در متا تگ تیتر و متا تگ توضیحات
خوانایی محتوای این دو متا تگ
پر استفاده بودن لغت ها کلیدی مستعمل درین دو متا تگ
دیدنی بودن محتوا و ارتقا احتمال کلیک یوزرها

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 129 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 16:40

seo تارنما مدام در بالا موجب ارتقا درجه بندی نمی‌شود و درصورتی که تارنما شما بوسیله یک دارای تخصص seo رسیدگی گردیده است، آموزش سرچ کنسول گوگل حتی متوجه تغییرات و راه‌های بهینه سازی می‌شود و ممکن میباشد  بطور موقت بر روی تارنما شما و مرتبه بندی آن تاثیری بگذارد که به ظواهر منفی به لحاظ می رسد.

گوگل به وضوح ذکر کرده که جايگاه بندی یک محتوا ممکن میباشد در بالا به جهت تغییرات مثبت در داده ها کاهش یابد، البته بعد از مدتی رده حقیقی اش را بدست می‌آورد.

گوگل می‌گوید یک تغییر و تحول باصرفه، آکادمی رایا پارس لزوما سبب ساز به ترفیع نمیشود و حتی ممکن میباشد برعکس باشد. در تصویر تحت می‌بینیم که چطور یک لینک و پیوند سازی عالی آغاز منجر کاهش مرتبه گردیده و بعد به منزلت خویش رسیده.

نکته مهمی که در وضعیت فوق وجود دارااست، what is seo شکیبایی میباشد. گوگل به سئوی عالی و کلاه سپید به آرامی جایزه میدهد. در شرایطی که بیش تر از حد به یک افت سکو عکس العمل منفی نشانه دهید، ممکن میباشد گوگل به عمل شما آلرژی علامت دهد و سازه را بر این می‌گذارد که در کارایی برای فریب سیستم در جهت وصال به کاغذ اولیه میباشید.

seo عالی فرصت می‌برد. اذن ندهید وضعیت الگوریتم رقص گوگل استراتژی های بهینه سازی شمارا تضعیف نماید. نوسانات جايگاه بندی را تحت حیث داشته باشید و راه‌های seo را با باکیفیت طراحی کنید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 117 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 16:50

بک پیوند ها قسمت مهمی از حضور شما در پلتفرم های آنلاین میباشند. آموزش سرچ کنسول بک پیوند ها لینک و پیوند هایی می باشند که از وب سایت های دارای اعتبار اخذ میکنید. آن‌ها به بهبود اعتبار و اتکا وب سایت شما یاری می نمایند.

زمانی بک لینک و پیوند اخذ می‌کنید ، می بایست آنها‌را از تارنما های دارای اعتبار بدست آورید. هنگامی از وبسایت های تأیید گردیده که گزینه متکی بودن مخاطبان می باشند، پیوند اخذ می‌کنید، گوگل به تارنما شما بیشتر اتکا می نماید.

با SEMrush بک لینک و پیوند های ارزشمندی به دست خواهید آورد. این ابزار به شما قابلیت میدهد مشاهده کنید در کجا میتوانید بک لینک و پیوند اخذ نمائید، در شرایطی که که تا قبل از اینً آنان‌را از یک تارنما دارای اعتبار اخذ نکرده اید. با طرز های بک لینک و پیوند سازی آشنا گردید.

این ابزار همینطور یک راه و روش بهتر برای دیدن بک پیوند های رقبای شما میباشد. شما متوجه خواهید شد که رقبا تعدادی بک لینک و پیوند دارا‌هستند و میتوانید از این داده ها برای ساخت و ساز یک استراتژی عالی برای بیزنس خویش به کار گیری نمائید.

صحبت آخری

SEMRush یک کدام از ابزارهایی میباشد که قادر است کل نیازهای شما درباره seo سایتتان برای موتور کاوش را برطرف نماید. استدلال آن این میباشد که دارنده خصوصیت های فراوانی میباشد که میتواند تارنما شمارا در حاصل رفیعتر SERP ها قرار دهد. با یاری SEMRush، میتوانید عبارات کلیدی قابل قبولی را به کار گیری فرمایید، محتوا برای بلاگ های خویش ایجاد نمایید، رقبا را تجزیه و نظارت فرمائید ، تجزیه و محاسبه اطلاعات و بک پیوند ها را رسیدگی فرمایید. همینطور به شما یاری می نماید درباره ترافیک شبکه‌های‌مردمی خویش داده ها استخراج کرده و آن را  مدیر فرمایید. این داده ها شما‌را با نقاط قوت و ضعف سایت خویش آشنا می نماید تا متوجه گردید چه چیزی برای وبسایت شما بهتر میباشد و چه چیزی عالی وجود ندارد.

SEMRush معایب خاصی مانند ارزش بالا دارااست و استعمال از آن برای مبتدیان طاقت فرسا میباشد. البته زمانی که با آن آشنا شدید، متوجه خواهید شد که ROI شما بسیار فراتر خواهد بود.

SEMRush  فارغ از هیچ تردید و تردیدی یک ابزار قوی میباشد. ولی صرفا قادر است اطلاعات و داده ها متعددی را در چنگ شما قرار دهد، در غایت شما می بایست یک استراتژی بهینه سازی پیروز را تجزیه و بررسی، برای آن تصمیم گیری و پیشرفت دهید. بدین ترتیب، شما بایستی با یک طرح آزمایشی مجانی آغاز نمائید و از هر خصوصیت کاملا به کار گیری نمائید. بعد از رضایت بدون نقص از آن، اشتراک را خریداری نمائید تا ناامید نشوید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 91 تاريخ : سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت: 14:13

‌‌‌تمامی سئوکاران این قضیه را میدانند که گوگل صفحه ها وبسایت را فورا کرال نمی‌نماید. بعضی وقت ها کرال کردن یک شیت ممکن میباشد آموزش سرچ کنسول هفته‌ها ارتفاع بکشد. این حادثه میتواند روی سئوی وب سایت شما اثر بگذارد.

به عنوان مثال یک شیت لندینگ در وب سایت را با صرفه میکنید ولی هر چقدر در انتظار میمانید، این شیت ایندکس نمی‎خواهد شد. درصورتی که با اینگونه مشکلی مواجه گردیده‌اید، وقت آن رسیده که دارایی خزش یا این که crawl budget خویش را با صرفه نمائید. ما در‌این نوشته ی علمی به شما می گوییم که کراول باجت چیست و چطور می توانید آن را باصرفه فرمایید.

درین نوشته ی علمی با مطالب پایین آشنا می شوید:
دارایی خزش Crawl Budget در بهینه سازی چه مفهومی دارااست؟
میزان دارایی خزش، تعداد صفحاتی میباشد که ‌‌‌ گوگل در یک بازه زمانی معین (به عنوان مثال در یک روز) می تواند ‌‌‌آن ها را کراول نماید. تعداد این صفحه ها در روزهای متعدد قادر است مقداری تغییر و تحول نماید. ‌‌‌ گوگل ممکن میباشد هر روز ۶ برگه را در وب سایت شما کراول نماید. این عدد ممکن میباشد به ۵۰۰۰ یا این که حتی گاهی به ۴ میلیون ورقه در روز رسد.

نرخ کراول یک وب سایت در مجموع به اندازه، سوای باگ بودن تارنما و سرور (تعداد خطاهایی که ‌‌‌ گوگل با ‌‌‌آنان روبه‌رو‌‌‌ می‌گردد) و تعداد پیوند‌های وبسایت شما بستگی دارااست.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 85 تاريخ : چهارشنبه 12 مرداد 1401 ساعت: 16:14

به صورت منظم محتوای با با کیفیت ایجاد نمایید.
محتوای خویش را به طوری پوسته بندی فرمائید آموزش سرچ کنسول که به صراحت به سوال های در نظر گرفتن گردیده جواب دهد.
seo عبارات کلیدی امری بسیار اساسی میباشد که ممکن میباشد برای وبسایت های متفاوت یه خرده گوناگون باشد.
شعور صحیحی از مشتریان خویش و نیاز های آن‌ها داشته باشید.
ساخت و ساز مداوم و باکیفیت محتوا
مرتبه بندی بهتر در گوگل نیاز به وسعت متعددی از محتوای مرتبط داراست که با غرض کاوش منطبق داشته باشد و اطلاعاتی را که مخاطب در جستجوی آن بود تحویل دهد.

در حالتی که محتوای وب لاگ شما معدود باشد و به دیده مخاطبان نرسد، شما احتمالاً بایستی محتوای بیشتری برای مخاطبان خویش فراهم نمائید، و همینطور محتوای قبل خویش را بازنگری نمایید و محتوای فعلی خویش را آپ تو دیت فرمایید تا محتوای شما آپ تو دیت باشد.

پوسته بندی محتوا را منزه فرمائید.
در جستجوی صوتی و متنی، حاصل کاوش به شدت به سمت سوال ها بی نقص گردیده به وسیله شما بستگی داراست خیر لغت ها کلیدی عظیم، چون اشخاص در موتور های جست و جو در ادامه جواب های خاص سوال های خویش میباشند.

برای رفع این نیاز، بایستی بدانید که مخاطبان شما چه سوالاتی در ذهن دارا هستند و در ادامه چه پاسخی می‌باشند. از آن جا، شما بایستی صریحاً پرسش و همینطور جواب آن سوال ها را در محتوای خویش بنویسید.

درین قسمت از استراتژی seo با جاری ساختن این فعالیت به Google یاری میشود تا محتوای شمارا با سوال های خاص کاوش گردیده به وسیله مخاطبان شما منطبق دهد.

تعداد لغت ها کلیدی بسیار اساسی می‌باشند.
همانطور که می‌دانیم واژه و کلمه های کلیدی در حالا بسط می باشند. تا قبل از این، اکثر عبارات کلیدی با سعی بهتر مشمول عبارات بسیار پاره ای و اصطلاحات بسیار بزرگ بودند.

امروزه کلمه ها کلیدی برنده بیشتر مشابه به جمله‌ها بدون نقص می باشند. بیشتر این تغییر تحول را می قدرت ناشی از ظهور فناوری جستجوی صوتی دانست که با آن یوزرها می‌توانند هر سوالی را در الکسای (دستیار صوتی) خویش بگویند و در پهنا یک‌سری ثانیه جواب دهند.

اصطلاحات Head عبارات کلیدی وسیع تری می باشند که به صورت بی واسطه با کسب و کار شما مرتبط می باشند، ولی به جهت گستردگی ممکن میباشد سکو بندی آنها دشوارتر باشد. از جمله در صورتیکه شما دکان پوسته وردپرسی دارید وردپرس شایسته ترین واژه در این مورد میباشد.

LSI لغت ها کلیدی وسیع و دم بلند می باشند که معمولاً مشابه جمله‌ها بی نقص می‌باشند. این اصطلاحات LSI بایستی مشمول اصطلاح head باشند و مرتبط با آنان باشد، ولی رتبه بندی آنها خاص خیس و آسوده خیس میباشد.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 107 تاريخ : سه شنبه 11 مرداد 1401 ساعت: 13:49

خلال عواملی درونی، عواملی از seo وجود داراست  آموزش سرچ کنسول که سوا تارنما شما انتخاب میگردد. این دست اندرکاران مشمول پیوندهای اینترنت سایتهای دیگر (بک پیوند سازی) ، اعتنا رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و بک لینک و پیوند هایی که درون این رسانه ها نوشته شده و بر روی آنان کلیک می‌گردد.  و همینطور بقیه کار های بازاریابی که در سوا سایت فردی شما جاری ساختن میگردد. روش ی ساخت‌و‌ساز و مدیر این نصیب از بهینه سازی  نسبت به کارداران درونی پاره ای سخت خیس میباشد. یکی‌از مهم‌ترین عامل ها بیرونی تعداد و چگونگی پیوندهایی میباشد که به وبسایت شما ختم می‌شود که به اصطلاح به آن‌ها بک لینک و پیوند گفته می‌شود. هرچه چگونگی وبسایت هایی که بک لینک و پیوند ها شما در آنها قراردارد بیشتر باشد، جايگاه شما در گوگل و بقیه موتور های جست و جو نیز بیشتر خواهد بود.

نکته ای که در لینک های فرنگی یا این که به اصطلاح بک لینک و پیوند ها بسیار مداقه دارااست وبسایت هایی می باشند که شما با آنان در هم اکنون رقابت می‌باشید هر چه چگونگی وبسایت های رقبای شما بیشتر باشد فعالیت شما دشوار خیس میشود و برای استخراج مرتبه ی عالی می بایست بیشتر همت نمائید.

در مشاجره بهینه سازی چیست ، اصطلاحی به اسم سئوی کلی وجود دارااست  که به‌این مضمون‌ میباشد که شما می بایست غرض اساسی سایت خویش را مشخص و معلوم نمائید و تا آخر در به عبارتی مسیر باقی بمانید. یعنی  عملکرد نمائید که از یک استراتژی بهینه سازی زمان بر زمان و استوار به کارگیری فرمایید. چنانچه وبسایت شما از چگونگی بسیار بالایی بهره مند باشد ، درجه بندی به طور اتومات ایفا می گردد. و گوگل نیز کوشش داراست تا یوزرها خویش را به شایسته ترین نتیجه ها جست و جو برساند در سود وب سایت شما به یوزرها آرم داده شود.

همینطور گوگل مدام کوشش کرده با مرتبه بندی وبسایت ها و نماد دادن آن‌ها به ترتیب مرتبه به یوزرها، پشت گرمی مخاطبان خویش را بیشتر جلب نماید.

همین فرمان سبب ساز گردیده تا گوگل یکی شایسته ترین موتور های جست و جو خواهد شد.

داشتن یک درجه بسیار بهتر در گوگل نیاز به یک استراتژی توسعه یافته بهینه سازی داراست که می بایست بر روی تمامی جنبه های تارنما شما و بازاریابی آن متمرکز گردیده باشد. به عنوان مثال، جنبه های فنی، تجارب ی استفاده کننده از بازدید سایت و صفحه های شما و همینطور محتوای سایت شما: همگی بایستی سطح بالایی داشته باشند. و از چگونگی خیر بهره مند باشند. برای اینکه بتوانید مرتبه خویش را در گوگل نگهداری فرمائید، نیاز میباشد که راهبرد سئوی کلی را به صدق اعمال دهید.

یواست seo به چه شکل به شما یاری می نماید؟
درحال حاضر که می‌دانیم seo چیست به سراغ پلاگین های بهینه سازی می رویم. یکی‌از مهم‌ترین مزیت های پلاگین Yoast سئو برای وب سایت های وردپرسی این میباشد که به شما در ساخت‌و‌ساز محتوای با مرتبه بالا امداد می نماید. و تجزیه و نظارت مطالب، محصول ها  و صفحه های شما‌را درباره ی خوانایی و جست و جو بوسیله مرورگر ها را به شما آرم می‌دهد. و همینطور  پیشنهادات مفصلی را به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید به شایسته ترین سود دست پیدا فرمائید و در لیست نمایشی موتور های کاوش سایت شما نیز به یوزرها نماد داده گردد. در ورژن ی مبلغی پلاگین ی یواست بهینه سازی این قابلیت به شما داده میگردد تا بتوانید محتوای خویش برای مترادف و هم معنی ها و لغت ها کلیدی مرتبط seo فرمائید و از این اصلی خیس، میتوانید ساختار های داخلی وبسایت خویش را با اعتنا به پیشنهادات Yoast سئو بهبود داد. این مورد ها نصیب کوچکی از تجهیزات این پلاگین میباشد که به شما یاری می نماید تا امتیاز و جايگاه خویش را در موتور های جست و جو ارتقاء دهید.

شما میتوانید این پلاگین را به راحتی از ژاکت خریداری نمائید و بر روی تارنما خویش نصب کرده و از قابلیت و امکان های آن برای بهبود جايگاه خویش در بهینه سازی یاری بگیرید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 176 تاريخ : يکشنبه 9 مرداد 1401 ساعت: 14:01

از سال 1996 که پیوند ها تحت عنوان آموزش سرچ کنسول یک سیگنال سکو بندی آیتم اعتنا قرار گرفتند، ایده ارتبط فی مابین چیزهایی که در سراسر اینترنت وجود داشت بر رمز لهجه ها به‌زمین‌خورد. هنگامی سخن از این می گردد که چرا بایستی یک عکس درین نوشته وجود داشته باشد، مسلما این جواب وجود داراست که برای معرفی خوب از ارکان مختلفی می اقتدار بهره مند شد. ولی به حقیقت آیا ممکن است از در میان بی شمار تصویر و محتوا پاسخی درخور دقت، به جستجوگری اعطا کرد که در ادامه یک نیاز اصلی آمده میباشد؟ چنانچه جواب شما بله میباشد بایستی بگوییم که‌این نو اولِ یک راه و روش بی انتهاست.

هرچند در یک نگاه، تمرکز مدیران تارنما ها بر روی مطالبی میباشد که داده های دارای انسجام را با مورد های متفاوت در مشت یوزرها قرار دهد، با این وجود برای اغنا کردن کاربرانی که همواره جویای “ترین” ها می‌باشند، کاری مشقت بار و بس مشقت بار میباشد که تا همین یک سری سال پیش عملا غیرممکن بود.

درین نوشته‌ی‌علمی یار و همدم ما باشید تا شمارا با فناوری هایی آشنا کنیم که در دنیایی با ربات های یادگیرنده و جواب های مهیج، به استقبال سوال های دشوار و جواب های شگفت انگیز رفته اند.

الگوریتم رنک برین چیست؟
با سپری شد ایام، کلیه چیز عوض می شود. برخی ها در ادامه استخراج دانش و علم می باشند و بعضا دیگر نیز به داشته های شان در هر بخشی قانع می باشند. در هر شکل زمانی مجال سپری میگردد، تکنولوژی های نو اختراع و نیازهای عموم نیز به به عبارتی معیار تغییر تحول پیدا می نماید.

این تحولات سبب گردیده تا سوالاتی که مطرح می‌شود همواره با ریزی بینی به کنکاش گرویده و شاخه هایی را تولید نماید که هم سبب کشف میشود و هم سطح انتظارات را بالا می‌برد. در دنیایی که ماشین ها و بشر ها با هم معاش می نمایند، این فقط ما نیستیم که می‌خواهیم کوشش شان را نظاره گر باشیم، هم اکنون ماشین ها هم در اکنون آشنایی و یادگیری مجموع چیزهایی می باشند که قرار میباشد سرویس ها بهتری را در منطقه وظایف شان ارایه دهند.

گوگل تحت عنوان کمپانی پیشگام در دستاوردهای نوین، با توکل بر اینکه هیچکس به جواب های تکراری قانع وجود ندارد و دوراندیشی از اطلاعاتی که منسوخ می گردند، دست به خوی الگوریتمی زد که اساس های شعور ماشین را سازه می بنیان.

رنک برین اسم فناوری میباشد که به آشنایی مقصود اشخاص از جستجوهای شان پرداخته و شایسته ترین، مجاورت ترین و مطلوب ترین فیض را به آن ها ارایه می نماید. در لحاظ داشته باشید که در کنار هوش تصنعی و مصنوعی خاطر گیرنده و سیستم هایی که یادگرفتن انسانی و طرح ریزی های آکنده از جزئیات ظریف را اخذ و میتوانند برای جواب به یک مورد، چیزهایی را به طور خود کار شعور نمایند، ظهور اینگونه سازوکاری موتور جستجوی گوگل را تبدیل به یک اپلیکیشن و ابزار بسیار دوستداشتنی و شغل رویه انداز می نماید.

اکتبر سال 2015، نقطه عطفی در تاریخ اشکال الگوریتم هایی بود که بیشتر بر روی چگونگی و امنیت و حتی دوری از هرزنامه ها مانور می‌دانند. یکی این الگوریتم ها مرغ مگس خواری میباشد که رنک برین را در پوسته یک سیستم همیار کامل شدن کرد.

الگوریتم هایی که وظیفه یادگیری را بر عهده دارا هستند، همواره در درحال حاضر رسیدگی و نظارت کل چیزهایی می باشند که بر اساس هوش تصنعی، داده های شان را منتشر و حاصل یا این که برخورد ها را آنالیز می نمایند. این پروسه سبب ساز می‌شود تا هوش و درایت شان بیشتر وبه به عبارتی ترازو، کوشش و چگونگی شان نیز رویش پیدا نماید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 127 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 13:50

واقعیت این میباشد که موتورهای جستجو گر که در مرکز آن ها گوگل جای‌دارد، این روز‌ها بسیار حرفه ای‌خیس از آن‌چه که فکر‌می‌کنیم گردیده‌اند. آموزش سرچ کنسول ما فکر می کنیم دربین آ و ا در کلمه ها کلیدی تفاوت متعددی وجود داراست، با اینکه نمی‌دانیم گوگل خیلی خیلی هوشمند گردیده. بیایید با بیان یک نمونه عملی این مورد را تحقیق کنیم.

عبارت کلیدی “اموزش تشکیل داد اسلایم” را در گوگل کاوش کردیم. و حاصل این چنین اکران داده شد:

اصلی محتواست…
نتابج بسیار جذاب بود. اولی و دومی سود گوگل به هیچ عنوان با این واژه کلیدی seo نشده بودند! ولی محتوای بسیار قدرتمند‌ای داشتند و تماما مربوط به کلمه و واژه کلیدی سرچ گردیده بودند. در سود می‌قدرت اذعان کرد گوگل هوشمند‌خیس از آن گردیده که صرفا تیتر پست را پژوهش و دقیقا صفحاتی با تیتر اموزش تصحیح کردن اسلایم را به ما اکران دهد. همچنان محتوا فرمان روا میباشد!

وبسایت گهر که چهار‌مین فیض جستجوی ما بود (یادش به نه سال‌ها پیش در یاهو مسنجر با مدیرش دوستی بسیار قربت داشتم. امیدوارم هر‌جا که میباشد خنده رو باشد.  ) با این‌که ورقه‌ای با محتوای نادر‌خیس و سوای تصویر داراست، چرا‌که عبارت کلیدی را بصورت “اموزش اصلاح کردن اسلایم” در حیث گرفته، سود به طور تقریب نیکی نسبت به حاصل ۵ به آن‌گاه این کاوش در گوگل حصول کرده. البته تارنما بساز بفروش، با این‌که محتوای پرباری دارااست، با وجود استعمال از عبارت “یادگرفتن“ سود بهتری را اخذ نموده است.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 199 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 14:12

اینک که با چیستی و چرایی استراتژی محتوا آشنا شدید، آموزش سرچ کنسول دفعه به فرایند تدوین آن میرسد. با ما همدم باشید تا نیازهای ضروری برای ساخت و ساز یک استراتژی محتوای پیروز را با هم تحقیق کنیم.

هدف ها محتوایی خویش را گزینش فرمایید
پیش از اینکه هر استراتژی محتوای جدیدی را فعال‌سازی نمائید، اصلی میباشد که هدف ها تجاری و KPI های واضحی برای آن داشته باشید. از این پیشین، سوای غرض نمی‌توانید استراتژی تولید نمائید و توفیق نرم‌افزار‌های خویش را بسنجید.

هدف ها به اقدامات آجل جهت میدهند و استراتژی محتوای شما‌را هدایت می‌نمایند، براین اساس هدف ها خویش را حول نتایجی که میخواهید به دست آورید، بسازید. آیا پیرو جايگاه‌بندی میباشید؟ میخواهید ترافیک وبسایت‌تان را بیشتر نمایید؟ چقدر ترافیک؟ آیا درپی استحصال به نصیب خاصی از مخاطبان میباشید؟ در ادامه ساخت‌و‌ساز تعامل میباشید؟ چه نوع تعاملی؟

با جواب دادن ظریف به سوال های بالا میتوانید هدف ها محتوایی خویش را گزینش فرمائید و حاصل آن را اندازه بگیرید.

پرسونای مشتریان خویش را تعریف و تمجید نمائید
در مرحله آن‌گاه، وقت آن میباشد که در امر مخاطبان خویش استیناف نمایید و پرسونا بسازید. این مرحله بسیار اصلی میباشد چون تمرکز کردن روی یک استراتژی محتوایی که مخاطبان نامناسبی را مقصود قرار می دهد، صرفا سبب ساز هدر رفتن وقت و هزینه میشود.

روی محتواهای مو جود تجزیه‌ و بررسی‌های ظریف جاری ساختن دهید
بررسی ظریف محتواهای خویش و مقایسه آن با محتوای رقبا، مشاهده کرد بهتری برای تدوین استراتژی محتوا به شما خواهد بخشید. با این تحلیل‌ها به نقاط ضعف و قوت محتواهای‌تان پی میبیرید و میتوانید مورد ها ذیل را در آنان پیدا نمایید:

معدود‌قیمت بودن محتوا نسبت به محتوای رقبا
وجود ضعف در محتوای گزینه عشق و علاقه مشتری
وجود برخی کمبودها در مهاجرت مشتری
مطالب بی‌ربط
صفحه ها با کارایی ضعیف
هنگام پژوهش و تحلیل استراتژی محتوا خویش، فهمیدن اینکه مشتریان شما چه اشخاصی می باشند کفاف نمی دهد. برای داشتن یک استراتژی محتوای کارکشته و متمایز، می بایست یک نظارت رقابتی نیز ایفا دهید.

برای تدوین استراتژی محتوای خویش، صرفا استراتژی رقبای بدون واسطه‌تان را چک نکنید؛ بلکه به سراغ کل اینترنت‌وب سایت‌هایی بروید که برای جلب اعتنا مشتریان شما در ورقه حاصل گوگل رقابت می‌نمایند.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 80 تاريخ : چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت: 14:11

لحن مارک یکی‌از نحوه‌هایی میباشد آموزش سرچ کنسول که کمپانی‌ها به‌وسیله آن با مخاطبان خویش رابطه برقرار می‌نمایند. تعیین عبارات، مدل نوشتار، ترتیب قرار تصاحب کردن کلمه ها در کنار یکدیگر، تمامی و کلیه در انتخاب لحن مارک اثر گذار میباشند. برندها نیاز دارا هستند تا نام و نشان خویش را داشته باشند و شیوه رابطه با استفاده کننده نیز بخشی از مراحل نام و نشان‌سازی یک مارک میباشد.
یک مارک چیزی بالاتر از یک تیتر کمپانی میباشد. به عبارتی‌‌طور که یک فرد، به شناسنامه و اسم خانوادگی خویش خلاصه نمی شود. کلیه ما در برخوردهای روزانه و در تعامل با انسان‌های متفاوت لحن‌های متفاوتی را به‌عمل میگیریم. در دفتر فردی کوشش‌گر شناخته می‌شویم و در منزل، فرزند یا این که همسری که به دیگر اعضای خانواده مداقه میدهد. برندها نیز نماینده قیمت‌ها، باورها و فلسفه بازار خویش می باشند. لحن مارک مشخص و معلوم می‌نماید چه خصوصیت‌های متمایزی در امر با عموم می بایست در لحاظ گرفته شوند.
تمجید لحن مارک ضمانت می‌نماید که پیوندها و تعاملات با مخاطبان، دارنده استاندارد میباشد. امروزه بیشتراز هرزمان دیگری، خوانند‌گان میخواهند با برندهایی که آن ها را دنبال می‌نمایند رابطه عاطفی برقرار نمایند و می خواهند محتوایی را بخوانند که با آنان سخن می‌نماید. البته این شغل، مثل مدام، پاره ای طاقت فرسا‌خیس از آن چیزی میباشد که به‌حیث می رسد.
برای دست یافتن به یک لحن مارک بهتر و مطلوب، می بایست مخاطبان و بازار مارک و همینطور طریق برقراری رابطه روزمره را آیتم تجزیه و ارزیابی قرار بخشید. این مقاله به پژوهش این قضیه میپردازد.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 168 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت: 14:08

seo محتوا یا این که بهینه سازی محتوا را می‌قدرت آموزش سرچ کنسول در یک پاراگراف بدین شکل تعریف و تمجید کرد: «ساخت و ساز محتوای آنلاین به سیرتکامل‌ای که هم برای یوزرها و هم موتورهای کاوش جالب باشد»

از نگاه یوزرها، seo محتوا در معنای فراهم نمودن محتوای کیفیت خوب به طور همیشگی میباشد، به سیرتکامل‌ای که پاسخگوی نیازهای آنان باشد. در شرایطی که استفاده کننده سوالی داشته باشد، محتوای شما بایستی شایسته ترین جواب را در چنگ استفاده کننده بگذارد. از نگاه موتورهای کاوش، بهینه سازی محتوا مشمول مجموع شیوه‌های seo و تکنیک‌هایی میباشد که سبب می‌گردد محتوایتان به راحتی برای ربات‌های خزنده قابل شناسایی و قرائت باشد و ساختار قابل قبولی داشته باشد.

عالی میباشد بدانید:
نسخه برداری رایتینگ seo (بهینه سازی Copy Writing) را می‌اقتدار اسم دیگر سئو محتوا دانست. اسکن رایتینگ بهینه سازی عبارت میباشد از ساخت‌و‌ساز محتوای ایجاد گردیده مبنی بر لیست کلمه ها کلیدی به مراد جلب رضایت یوزرها و موتورهای کاوش به طور به طور همزمان. به عبارت دیگر ساخت و ساز محتوایی که برای گوگل قابل شعور باشد و از طرفی یوزرها قصد به تلاوت و لایک کردن و اشتراک آن با دیگرافراد در کانال‌های اجتماعی داشته باشند.
جنبه‌های گوناگون seo محتوا چیست؟
سئو محتوا را می‌قدرت به دو روش کلی تقسیم کرد:

1. رعایت نکات بهینه سازی (on-page) و بهینه سازی تکنیکال
تکنیک‌های رایج seo برای باصرفه‌سازی محتوا مشمول مواقعی زیرا گزینش صحیح لینک و پیوند‌های داخلی و فرنگی در متن، تهیه صحیح تیتر برگه و توضیحات متا، تعیین درست هدینگ‌ها و ساختن بک‌لینک و پیوند میباشد.

این تکنیک‌ها نهایتا در محل قرار به دست آوردن محتوای شما در میان نتیجه ها جستجوی گوگل تاثیرگذار میباشند. البته معمولا روی چگونگی محتوایی که به مخاطب ارائه میشود اثر آنچنانی ندارند. ارائه محتوای کیفیت عالی و پیش بینی نیازهای مخاطب جنبه دیگر بهینه سازی محتوا میباشد. چنانچه هدفتان صرفا رعایت نکات seo باشد محتوای شما چیزی مشابه به تصویر ذیل شود و به اصطلاح محتوای رباتی نامیده میشود.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 93 تاريخ : دوشنبه 3 مرداد 1401 ساعت: 14:28

این نوع از تبلیغات با وجود داشتن نقاط مثبت، آموزش سرچ کنسول دارنده معایب و نقصان‌هایی نیز هست که بعضا از این معایب عبارتند از: 

بسیار لوکس میباشد
در حالتی که جدیدا استخراج‌و‌فعالیت اینترنتی خودتان را فعال‌سازی کرده‌اید و یا این که صاحب و مالک یک اینترنت‌سایتی می‌باشید که رقبای سرسختی دارید، تبلیغات کلیکی می تواند یک نحوه بازاریابی هزینه‌بر و یا این که حتی لاکچری برای شما باشد؛ فرض نمایید مدیریت یک سایتی می باشید که در مورد “یادگرفتن بهینه سازی” یا این که “ساخت سایت” عمل می‌نماید و قصد دارید برای به دست آوردن ورودی‌های بیشتر و ارتقا ترافیک وبسایت خویش تبلیغات کلیکی را (PPC) شروع نمائید.

در‌این در میان دیدنی میباشد بدانید که برای دریافت کردن یک رنکینگ مطلوب نزد گوگل می بایست برای هر کلیدی از طرف مخاطبان غرض شما اخذ میکنید، می بایست پولی هم اندازه ۴۰ دلار بپردازید. با پاره ای به حساب آوردن متوجه خواهید شد که میزان دارایی‌ای که برای تبلیغات کلیکی خویش بایستی کنار بگذارید، یکسری موازی سرمایه نخستین حصول‌و‌کارتان خواهد بود که‌این گزینه می تواند در آتی موجب ورشکستگی شما خواهد شد.

همیشگی وجود ندارد
همان طور که گفته شد تبلیغات کلیکی قادر است خیلی سریع موجب ارتقاء ترافیک سایت خواهد شد و فروش استحصال‌و‌عمل اینترنتی شما‌را به طور انفجاری ارتقاء دهد، از طرفی یکی‌از ایراداتی که می‌قدرت از این سبک از بازاریابی دیجیتال گرفت این میباشد که تاثیر آن در حین مجال از فی مابین خواهد رفت و بعد از مجموع شدن میزان دارایی شما، ورودی اینترنت‌سایتتان به طور چشمگیری افت خواهند کرد و مجدداً برای رجوع به سیاق گذشته ترافیک، بایستی هزینه‌ای را پرداخت فرمائید و همین فرمان موجب شد‌ه‌است که برای آغاز یک کمپین تبلیغاتی کلیکی شما مستلزم به سرمایه بسیار متعددی باشید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 88 تاريخ : يکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت: 13:38